2009/02/09

denişiklik

Hep mercimek, hep fasulye olmaz di mi sevgili blog? Arada farklı bişiler de yazalım da karizma olsun. Mesela az önce birlikte çok güzel gittiklerini farkettiğim şu üçlüyü tarihe geçirelim:

Eddy's kahveli ve çikolatalı dondurma, minik doğranmış çilek ve üstüne de inceden Baileys (with a hint of coffee modeli kendisinin).

O kadar muhteşem oldu ki şimdiden iki kase yedim, bakalım gece neler gösterecek, daha kaç kase yedirecek:)

Tam zamanında geldi, yoksa Afrikalıların Asyalıların 20. yüzyıl acılarından kafayı yiyecektim. Bi acılı kitap bitiyor hemen yenisi başlıyor, Equiano, Things Fall Apart, A Grain of Wheat, Sea of Poppies... Empatiyi bir kenara bırakmak lazım. Geçen gün Kenya ile ilgili bi makale okurken ağlayacaktım az daha. Gerçi ben ırkçı değil miyim? Gayet de öyleyim. Yok lan değilim. Benim ırklarla derdim yok. Ben toptan insanlıktan nefret ediyorum. Swift gibi. Seviyorum kendisini, insanlığın aksine.

Öğrencilerime Orwell'dan bi makale okutucam, "Shooting an Elephant". Orwell bir taraftan İngilizlere ve emparyalizme nasıl da karşı olduğunu yazarken, öbür taraftan da Burma'da geçirdiği günler boyunca Burmalılardan ne kadar nefret ettiğini ve elinde olsa birkaçını nasıl öldürüvereceğini anlatıyor. Hislerime tercüman olmuş bu iki yüzlülüğüyle:p

neyse, kimse duymasın içimdeki canavarı!

Yiyelim güzelleşelim.

"Çirkin kadın yoktur, az içki vardır" lafı "içelim güzelleşelim" lafından mı geliyor acep? :)

4 comment allez-vous?:

gp maksimov said...

irkciysan kafanin tasla ezilmesi caizdir, yok insanliktan nefret ediosan toptan plaket hakediosun demektir. karisik duygular besledim bi an. puanim 9...

said...

adam olacak çocuğum yani, puan 9sa?

ben de bilemiyorum ki, benim duygularım da karışık kendime karşı. yani ırkçı textler okuduğumda, white privilege metinleri okuduğumda diyorum ki topunuz alevlere gelesiniz ey beyaz adamlar. sonra diyorum, oldu mu gü, aynı boku kendin yiyosun. sonuç olarak, toparlamak gerekirse, yani, ben insanlıktan nefret ediyorum galbe. ama plaketi iade ediyorum, marlon brando gibi adamım. eheh, naylon branda gibiymiş adamın adı. marlon branda diye bi iş yeri açmalı branda sektörüne girip.

gp maksimov said...

plaketi iade ettiin icin ve marlon branda mutesebbisligin icin puani 10 cikardim.

zero tolerance to intolerance, anlayis bu zihniyet bu. ben burda celisen bi sey goremiyorum.

said...

oh, yaşasın 10 puan. bu ego boost ile bi sene sırtım yere gelmez!

 
Blogger design by suckmylolly.com